29 sierpnia 2012

W pełni lata....









4 komentarze:

  1. Ślicznie masz w ogródku!Lubię takie swojskie klimaty...Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Elu!! Piękny masz ogród, tyle różnych kwiatów i do tego znasz ich wszystkie nazwy... Ja mam działkę za miastem - 300 metrów kw. zielska, które mam nadzieję ogarnąć na wiosnę! Będę mogła zapukać po poradę w razie czego?? Pozdrawiam i zdrowia życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja droga w moim ogrodzie już niestety jesień
    czego nie widać u ciebie.Piękne to Twoje królestwo
    uwielbiam ogród praca w nim to czysty relaks.Myślę że zgadzasz się ponieważ jak się kocha kwiaty to nie mogą one męczyć ani praca.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ładnie, tylko usiąść i odpoczywać:):)
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń